doa

11 comments
Rasulullah s.a.w bersabada yang bermaksud : " Doa adalah senjata bagi orang mukmin, tiang bagi agama dan cahaya langit dan bumi." ( riwayat Al-Hakim dan Ibn Ali Al-Dunya )

Sempena jumaat yang indah ni, sama-sama kita hayati hadis baginda kat atas tu. Menunjukkan betapa tingginya darjat doa. Doa adalah senjata mukmin yang mana pengabulnya adalah Allah Taala. Yang berkuasa atas semua makhluk. Senjata nuklear israel pom kalah dengan doa. Orang-orang yang jahil je cakap kalo doa itu senjata yang ulung, mesti Palestin dah amankan?

OK..sama-sama banyakkan doa pada hari ni. Hari ni ada satu waktu yang mana doa kita dimakbulkan. Ikutla nak doa apa..nak doa folower banyak ke..belog femes ke. Yang penting doa kita selamat dunia dan akhirat dan dijauhi dari azab neraka.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 comments:

  1. HJ doa nk follower ramai dan blog femes eh :p

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, syukran jazilan ya akhi :D

    ReplyDelete
  3. doakan utk diri sendiri dan kawan2. *praying

    (utk result mendatang)
    woah.

    ReplyDelete
  4. timo kasih kosi di hari molek ning

    ReplyDelete
  5. nak doa smge lulus test jpj..hik2..=D

    ReplyDelete
  6. doa follower byk tu sungguh xleh blah..haha..pepun, timo kasih la deh sharing^^

    ReplyDelete
  7. berdoa lah agar doa kita dimakbulkan oleh Allah,,^^,

    ReplyDelete
  8. entri sangat bermakna buat aku hari ini.. doa.. tq H.J

    ReplyDelete
  9. doa ko sep aku najah tu me. hehe

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia