Skip to main content

bengang

aku selama 5 minit telah bengang dengan satu site ni. apa tidaknya. dia tipu aku idup2. haha.. kalo kena depan kita macam tu mesti bengang tahap cipang kan? aku tak tahu la dia tipu ataupun memang server dia.

aku bukak site ni sebab nak hantar tiket pasal benda dok berklip2 dalam blog aku ni..kalo nak hantar kena la buat freecap tu.. ala..benda yang kena isi huruf yang dia pamerkan dalam kotak. stail word verification tu..

time isi tu, aku yakin giler dengan huruf yang aku letak tu. nak kata aku tak kenal abc tu pelik jugak kan. so, aku pom hantar la..then. dia cakap aku salah..sila tunggu 3 saat utk kembali ke tempat tadi. aku pom buat plak..lepas tu hantar...tengok2 salah lagi. aku geram..n buat lagi dan buat lagi..tapi masih lg salah freecap tu.


Jawapan FreeCap tidak tepat. Anda boleh klik disini untuk kembali ke halaman sebelumnya atau tunggu 3 saat untuk dihantar semula..

korang nk tahu apa lastnya. dia cakap aku dah sampai limit da. tak de da huruf dia nak pamerkan dekat aku. kalo macam tu..maknanya tak sampai la tiket aku nak hantar kat diorang kan?sia-sia je aku tercongak depan lappy dok eja satu2 huruf tu..

p/s : harap diorang pantau masalah ni..kalo tak makin ramai yang bengang..haha

Comments

  1. ehehe,1st time ika bace entry HJ yg bengang cmni hahaha...sabo HJ sabo :p

    ReplyDelete
  2. haha. kesian2.


    ke, ada huruf tersembunyi yg tak nampak ni. :p

    ReplyDelete
  3. he he he... ada udang di sebalik mee

    ReplyDelete
  4. err,siannye,..dh berakar duk tggu mnde tu kot kn,.hehe

    ReplyDelete
  5. mmg x suka klu ada yg kena taip bnda alah tu...

    ReplyDelete
  6. CE BITAU web mana...nak tolong pantaukan...lalala

    ReplyDelete
  7. tak suke sgt word verification tuh..huuh

    ReplyDelete
  8. tu adalah web nuffnang..nak hantar tiket kat diorang..buat hal plak..

    ReplyDelete
  9. huhu...sian.klu rabun cam akak mesti mls nak taip nmbr2 dan huruf2 tu

    ReplyDelete
  10. ades! tak pernah lak dpt tau masalah pasal nie..dasyat..tak kan banyak kali kot bab isi huruf..macam lah awk xtau huruf...system tu problemo la tu..

    sabar sabar

    =)

    ReplyDelete
  11. hahak cian ye .. saje nak tipu kot ..

    ReplyDelete
  12. alolo ciannye..
    sabor je la :P

    ReplyDelete
  13. ce citer ape website nye tuee...

    ReplyDelete
  14. tak suke menatang word verification tu.. kekadang huruf die pelik2.. :p

    ReplyDelete
  15. hehe..first time buka blog ni tergelak sorang2 bila baca nama blog yg sgt unik..ubi badok???lain dr yg lain..

    ReplyDelete
  16. sabar2...fuhh sambil tiup kat h.j..(cam bomoh la pulak)

    ReplyDelete
  17. KESIAN ....

    *even xpham pun sbb apa -.-

    ReplyDelete
  18. HJ, macam scam jer....hati2. Penipu banyak...

    ReplyDelete
  19. hempuk jea LAPPY. hahaha !
    takk2 ;p

    ReplyDelete
  20. kalau macam ni, memang bengang tahap cipan, lipan, katak, sume laa...

    ReplyDelete
  21. mesti anta tiket ke nuff..
    dulu gtu gop..
    tpi kena byk2 kali..
    kdg2 tenet slow pn xleh gop..
    so, jange give up yer..
    cuba lagi..^^,

    ReplyDelete
  22. sabo je la... word verification memang nk mnguji kecekapan mata manusia2 hahaha

    ReplyDelete
  23. kesian betol kau
    tu la
    aku da pesan
    lain kali baca bismillah sebelum buat sesuatu
    bru menjadi

    ReplyDelete
  24. sabar je la...mmg sakit sikit kalau ada word verification ni....

    ReplyDelete
  25. saje dia uji IQ H.J tu...hehehe

    ReplyDelete
  26. kite bako... kite bako..!!! huhuhu... sabo bro...

    ReplyDelete
  27. haha

    mmg bengang abes nih

    ReplyDelete
  28. bengong betol ni. tea yg baca tea plk yg bengang. website mana?

    ReplyDelete
  29. kasi tau la kasi tau la. heheheh,

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda.

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-