awal ke lewat?

7 comments
aku tertanya-tanya pasal kahwin. biasala, umur macam ni memang tengah gedik dok pikir hal macam ni kan.  naluri manusia, mestila ingin berpasangan.. kambing pom ada pasangan dia kan.. inikan pula manusia..

rasa-rasanya...kahwin awal atau lewat sesuai utk bebudak  zaman sekarang macam ak ni. maksud aku yang awal tu kita masih di alam pembelajaran la. masih menuntut ilmu.. belajar 2 3 kerat je n ada 2 3 tahun lagi nak habis.

kalo kahwin yang lewat tu, kira dia dah kerja da..kete dah ada, rumah dah ada..duit pom dah cukup banyak da nak sara anak bini. kahwin awal ni bagi aku satu je.. tak nak manusia yang imannya senipis kulit tebu (aku la tu)berkapel..silap-silap lahir anak berstatus luar nikah..

rasa-rasa mana yang elok?? sebab aku pom rasa nak kawen jugak ni...*kalo ada calon..onn je...haha
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 comments:

  1. lelaki elok kawen bila dah touch 30. dah ready sume..perfek timing tuh. tp kalo dah ditakdirkan jodoh terawal mcm adik ahkak x leh kata apa la redha je la

    ReplyDelete
  2. yak mey.. sak laka aku. hahaha

    ReplyDelete
  3. ahkak:tengok la jodoh mcm mna kan..
    kemba:haha..takpo2..aku slow2 doh nih

    ReplyDelete
  4. sedang sedang.28 cun utk lelaki.hahaha

    ReplyDelete
  5. cri jer kat pesbuk klo susah sgt nk jmpa xpun wt fan page hehehe

    ReplyDelete
  6. nak gak kawen awal, leh elak maksiat dan zina hati.. urmmm..

    ReplyDelete
  7. lau dah jumpa jodoh, elok kawin awal.........

    betul tu, zina hati tu fuhh~~

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia