aku kagum

15 comments
hari ni aku rasa sangat kagum dengan member aku yg menceburi bidang belog ni. memang tersangat  kagum dengan semangat dia yg nak mengupdek entry dalam belog beliau..tiap2 minit ada je idea dia nak updek belog. ak pom tngok dia ni dah mula pikir macam2.. dia ni betul ke senget skit?haha

yang sangat mengagumkan adalah hari ni... sengaja aku bg mcm2 alasan nk tido umah dia smalam. tujuan aku satu je.. nak intip dia berblog.. mlm tu ak dah tngok da berapa bnyak entry dia updek.. sambil tgok cite stanza cinta pom smpat lagi dia updek entry.. pastu smpai la time tido dia. (dia ni memang tido awal sbb keesokan pagi dia kena p skolah). maklum la..seorang pendidik..haha..

malam tu dia suh aku kejutkan dia. siap buat alarm lg bg ak bngun. lps alarm tu berbunyi, ak plak yg kena kejutkan dia... then..pg tu aku kjutla dia.. belom subuh lg tu.. bngun2 je.. terus dia ngadap lappy kesayangan dia.. terkejut ak.. terus dia klik site blogger.com. muka berkerut lg tu..siap pakej dengan air tuak basi lg.. hah...kalo dah klik site tu..korang agakla apa dia nak buatkan??tapi, aku tngok belog dia tak de entry bru pom.mgkin tak smpat hbs taip kot.simpan dlm draft..haha..

lepas tu ;aju je dia pegi skolah kat gua musang jauh nun di sana, tu pom dia bawak lappy dia.. mgkin dia p publish entry kat skolah dia..haha.. mcm ni la bru syok, orang otai berbelog..

p/s : kalo nak berbelog..buat mcm member aku ni. tak mengenal erti lelah dan jemu.. korang nk lawat belog dia klik sini..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

15 comments:

  1. kalah ben la tak lama lagi tu..hhohoho

    ReplyDelete
  2. perghhh dahsyat si jiji ni hehe :p

    ReplyDelete
  3. ala-ala ben doh jiji loni. spendo pon nyo wak entry tu gk. kemah keming lah. haha.

    ReplyDelete
  4. unik betul nama blog nescafe + milo tu... entri pon pendek2 tapi best.. =D

    ReplyDelete
  5. lorhh..
    blog ostad jiji ko..
    gigih nyo dia ni hapdate blog..
    hhaha

    ReplyDelete
  6. wahh.. camtu la, bukan main mencedok idea org pastu tersengih2 bila di puji haha.. yg xleh tahan lgi klo mencuri trafik org, bla dpt top blogger..tersengih2 dipuji.. isk..

    ReplyDelete
  7. wahh.. camtu la, bukan main mencedok idea org pastu tersengih2 bila di puji haha.. yg xleh tahan lgi klo mencuri trafik org, bla dpt top blogger..tersengih2 dipuji.. isk..

    ReplyDelete
  8. hahaha..

    aku pun kagum ngn dia..

    ReplyDelete
  9. hissh
    bahaya betol awk ni
    tido umah org sbb nk mengintip kgiatan org yer

    awk duk arab saudi?
    rugi x knl awl2
    kalau x,boleh mintak tlg bawak jln2 masa operasi pyramid ri tu
    smggu duk tabung haji tak buat apa ape tahu
    busaannn

    ReplyDelete
  10. rupenyer ramai yg kagum nga member aku ni..aku ingatkan aku jer..haha

    syahira : dtg lg kontek la yer..haha

    ReplyDelete
  11. hah!!! kantoi sudah ostad jiji! ahahahahahahha~

    ReplyDelete
  12. haha...jangan buat air mata..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia