Tahniah Man U.. Hehe

Leave a Comment
Kelas hari ni 2 hisoh je..lepas tu rehat dalam sejam lebih.. Hehe..sempat-sempat je aku nak posting. Bukan apa..nk tido utk tggu hisoh selepas ni..takut tak terbangun plak..

Kat sini, first sekali aku nak ucap tahniah kepada fans Man U kerana team diorang berjaya ke pusingan seterusnya dalam piala FA. Yang mana tahu aku sokong Arsenal tu, memang sah la...jumpa aku hari ni lebar je senyuman dia. Bila aku buat tak tahu... siap berdehem lagi tu. Memang nakal giler diorang ni...

Aku habis limit cuba senyum je... buat - buat macam tumpang gembira dengan kemenangan diorang. Aku tak tahu nak cakap da... dah lama dah Arsenal tak julang piala ni. Tambah-tambah terlepas pulak satu lagi piala tahun ni. Memang nasib la..tak de rezeki la tu...

Tapi, tak pe...aku tunggu match Man U dengan Arsenal yang akan datang ni.. aku harap sangat yang Arsenal dapat membantai Man U kali ni. Bukan apa... rasa nak buat muka senyum sinis jugak kat diorang kan? Mana boleh diorang je yang boleh senyum...Hehe..

Tapi, hari ni memang penat skit kelas aku. Sampai zohor tak habis lagi...dia ambik sikit masa lepas zohor untuk satu subjek. Ni pasal rehat lama la ni..kalo tak..memang belom zohor lagi dah setel. Aku tulis ni pom sebagai ubat mengantuk aku je.. Kelas pagi + angin sepoi-sepoi, memang 90% perfect utk mata menjadi kuyu. Ala-ala oppa korea gitu..Kah3..

Ok..chaw dulu.. Assalamualaikum..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia