Skip to main content

Bertemu AC Milan esok.

Salam semua. Tak update dalam banyak hari jugak ye blog aku ni. Ni aku saje nak berbual kosong sikit pasal Arsenal. Nak citer pasal Emirates Cup kita je ni. Korang mesti dah tahu yang Arsenal ni anjur Emirates Cup dengan team yg boleh dikatakan power untuk permulaan musim 2010 ni. Hahaha. Ac Milan , Celtic dan Lyon. Korang jangan pandang rendah ye dengan kelab-kelab yang ternama ni. Ehehe.

Coba korang tengok la dengan Celtic tu. Walaupun jersi dia cam cibai je, dengan jalur-jalur hijau dia tu, tapi, diorang ni ada semangat yang kental lagi padu. Ehehe. Tapi, jersi dia untuk versi tahun 2010 ni aku tak tahu la macam mana. Kalo lawa, boleh gak kalo nak beli ni. Haha..Kat Rantau Panjang pom ok.



Ok. Kat bawah ni aku nak senarai senarai skuad bagi pihak lawan kita ni. Ehehe.

Untuk team Ac Milan :

Marco AMELIA (GK)
Kakha KALADZE
PATO
Gennaro GATTUSO
Filippo INZAGHI
Clarence SEEDORF
Alessandro NESTA
Rodney STRASSER
Sokratis PAPASTATHOPOULOS
Mathieu FLAMINI
Massimo ODDO
Marek JANKULOVSKI
Gianluca ZAMBROTTA
gnazio ABATE
Andrea PIRLO
BORRIELLO
Massimo AMBROSINI
Daniele BONERA
Flavio ROMA
Christian ABBIATI (GK)
Giacomo BERETTA
Simone VERDI
Mario Alberto YEPES
Luca ANTONINI
RONALDINHO

Yang ni kita kena jaga-jaga sikit dengan Pato dan jugak Ronaldinho. Bunyi-bunyi diorang macam serasi je. Walaupon ni perlawanan Emirates Cup, kita tak leh nak memandang enteng kepada pihak lawan kan? Hahaha. Tapi, korang jangan bimnang, kita ada bek baru iaitu Konscieleiny. Baru kita boleh tengok sejauh mana kehebatan dia kan? Ehehe...

Untuk team Celtic lak...

Andreas HINKEL
Efrain JUAREZ
Jos HOOIVELD
Scott BROWN
Georgios SAMARAS
Marc-Antoine FORTUNE
CHA Du-Ri
Mark WILSON
Shaun MALONEY
Niall McGINN
Milan MISUN
Joe LEDLEY
Marc CROSAS
KI Sung-Yueng
Morten RASMUSSEN
Paddy McCOURT
Charlie MULGREW
Glenn LOOVENS
Ben HUTCHINSON
Lukasz ZALUSKA (GK)
Thomas ROGNE
Cillian SHERIDAN
Daryl MURPHY
Josh THOMPSON
Aiden McGEADY
Dominic CERVI (GK)
Darren O'DEA
Paul CADDIS
Simon FERRY
Ryan CONROY
Paul McGOWAN
Gary HOOPER

Yang ni korang ulas sendiri la ye..ehehe..tak larat aku..

Untuk team Lyon aku bagi sekali la yer..ehehe

Hugo LLORIS (GK)
CRIS
Jean-Alain BOUMSONG
Dejan LOVREN
Kim KΓ„LLSTRΓ–M
Jimmy BRIAND
Miralem PJANIC
LISANDRO LOPEZ
EDERSON
Michel BASTOS
Anthony REVEILLÈRE
Jean MAKOUN
Bafetimbi GOMIS
Aly CISSOKHO
Maxime GONALONS
Jeremy TOULALAN
Remy VERCOUTRE (GK)
Lamine GASSAMA
Jeremy PIED
Nicolas SEGUIN
Ishak BELFODIL
Maxime BLANC
Samuel UMTITI
Mathieu GORGELIN (GK)
Loic ABENZOAR
Harry NOVILLO


Dengan team Lyon ni kita pom kena berhati2 gak sebab Lyon ni pernah masok dalam liga Juara-juara. Jadi, mungkin tentangan yang diberi oleh Lyon ni agak hebat. Diorang nak tunjuk prestasi diorang yang mewakili kelab dari Perancis untuk bertemu dengan The Gunners utara Londan. Haha.Korang tengok sendiri la macam mana match nati. Hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google