News Update!!!

Leave a Comment
Assalamualaikum semua. Harap korang semua sihat² aje. Memang ramai la orang yang sering kali melupakan nikmat sihat yang diberi oleh Allah S.W.T. Jadi, aku nak, orang yang dok tengah baca tulisan aku ni sedar yang dia sekarang ni kena bersyukur dengan nikmat kesihatan yang diberi oleh Yang Maha Pemurah. Bahkan, bukan saja dengan nikmat kesihatan, tapi kesemua nikmat² yang dianugerahiNya. Kalo kita menghitung nikmat Allah Taala, bukan setakat jari kita yang tak cukup.. tapi, buih di lautan pom belom tentu akan cukup.

80 Juta Pound untuk Fabregas


Berita latest yang aku ambik daripada surat khabar The Sun edisi keluaran UK. Kalo korang nak tahu macam mana aku boleh dapat surat khabar ni, aku dah bagitau yang aku ni cam pelanggan setia diorang la. Tiap² pagi je dia akan hantar surat khabar The Sun ni. Kalo korang nak, ok je. Janji kontek aku.

Dalam berita tu, dengan tajuk header yang bukan main besar lagi 80 Juta Pound untuk Fabregas. Nah, ambik ko Barca. Kalo ko nak sangat Fabregas tu, ambik la, tapi bayar kat Arsenal ni dengan 80 Juta. Cash. Hahaha.. Botak la kepala pemilik kelab Barca tu. Nak Fabregas sangat. Jadi, Fabregas pom, kalo ko sangat nak blah dari Arsenal...pegi la...bagitau kat Guardiola tu, kalo dia nak sangat ko, suh bayar 80 Juta Pound tu.

Wenger cakap, dia ok je nak melepaskan Fabregas, tapi tu la, dengan syarat 80 Juta Pound. korang tahu la, harga 80 Juta tu sama mahal la dengan harga perpindahan C. Ronaldo ke Real Madrid. Nah..aku minat sangat la nga Wenger ni. Punya geliga otak dia. Tak sia-sia rambut dia beruban..Hehehe..

Apa kata Alex Hleb?

"Cesc...jangan buat kesalahan seperti aku... :-("..petikan tajuk dalam paper The Sun untuk edisi hari ni. Kebetulan berita dia sebelah menyebelah, jadi, aku rasa nak masuk la sekali kat sini.

korang kena baca dengan nada sedih kata Hleb kat atas tu. Memang kalo korang muka Hleb time dia ucap kata² tu..fuh..sadis gila.. Bergenang air mata dia...kelopak mata dia dah bertakung dengan air mata jernih dan mutiara jernih turun memnasahi pipinya. Hahaha..Nampak ayat berbungan kat situ. Ok. Aku bukan nak ulas pasal perasaan Hleb yang menyesal sebab dia pergi ke Barca. Yang aku nak ulas ni pasal Fabregas. Kalo Fabregas tak faham lagi dengan luahan hati Hleb ni..aku pom tak tahu ape la..

Sebab apa Hleb cakap macam tu.? Dah sah la yang dia ni menyesal tahap gaban sebab meninggalkan Arsenal. Dia ni aku masih ingat lagi..memang kamcing la dengan Fabregas. Partner dia sorang lagi Rosicky..Memang tiptop la diorang bertiga ni bergabung. Hahaha...serba menjadi orang kata. Jadi, Hleb bagitahu Fabregas suh pikir baik² sebab barca dah merosakkan kariernya dan juga mesia²kan bakatnya.

ko tak yah sedih kuat² la Hleb, Aku sedaya upaya akan mencuri masa Fabregas yang dok tengah berlatih dengan Spain tu untuk menasihatinya. Mungkin aku YM dia teros ke,,,takpom aku akan tulis kat wall Facebook dia. kekeke...

Lupakan Mamadou Sakho..

Lupakan Mamadou Sakho. Sakho ni merupakan pemain muda Perancis yang sekarang ni bermain untuk PSG. Dilaporkan yang WEnger  dah berminat pom dengan player ni dah lama dah cuma pihak PSg je yang tak nak lepas.

Scouting punya scouting..last sekali, agen Sakho suh Wenger lupakan aje Sakho ni sebab pihak PSG mungkin akan menawarkan harga yang tinggi untuk melepaskan bek tengah ni. PSG meletakkan sakho ni pada harga 25 juta pound..Aku rasa Wenger pom mesti pikir beberapa kali jgak kan sama ada nak beli ataupom tidak pemain Perancis ni.

PSG jugak beritahu yang pihaknya masih lagi menginginkan khudmat Sokho untuk musim depan. Jadi, nasihat kepada WEnger tu baik pegi cari pemain lain la. Ramai lagi kat luar sana. Aku pom putus hangin nak update hari ni. Taip punya panjang campor dengan pelbagai lagi idea aku nak tulis,,,last²,,,tutt,,,internet pulak yang DC. Jeng betol..haha..

P/S : gambar pom aku tak masukkan sbb hangin nga internet ni..sory la bro...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia