Wenger cari Keeper BAru..??

Leave a Comment
Assalamulaikum..dapat lg kita bertemu ye..Alha,dulillah dan syukur kepada ALLAH Taala...Di sini ubi ada satu berita yg hendak dikongsi dengan korang semua. Ubi mendapat perkhabaran yg Wenger skang ni tgh mencari keeper baru memandangkan Almunia ni kerap kali membuat kesalahan bodoh. Ape sal dengan Almunia ni..makin tua makin menjadi..

Keeper yg dicari Wenger adalah keeper dari negara Jerman. Jerman ni tuan2 dan puan2..Diorang ni tubuh besar dari segi fizikal dan mungkin keeper yg hendak dicari Wenger ni tak kurang besar juga fizikalnya.

MAnuel Neuer la Keeper yg Wenger nk ni. Ubi pom tak tahu keeper ni sedap ke tak..Tapi, kalo yg Wenger cari, mmg gred A la..huhu...barangan yg boleh dipercayai..tol tak??HAha..Neuer bermain untuk kelab Shalke dan telah membantu kelab dia ini untuk mendapatkan tempat pertama dalam liga Jerman.
Neuer ni baru berumor 24 tahun. Masih muga beb..Bergetah lagi,..mmg idaman Arsenal la kalo yg bergetah macam ni. Neuer juga dikhabarkan akan bermain untuk German dalam piala Dunia musim panas ini. Huhu...MAsih muda lagi dah dapat skuad untuk international.HUhu...muda tapi matang la kan..?

Tapi, yg ubi bangangnya. MAn U dilaporkan berminat juga untuk mendapatkan keeper kita ni. Orang scout letih2, senang je dia nk ambik. HUhu...Mmg tak puas hati la kalo macam ni. Tapi, semo2 tu atas Neuer gak nk p kelab mana...KAlo dia plih Man U kita nk buat cam ner kan..?? Ferguson dok bising untuk mencari keeper baru bg menggantikan kuda tua dia, Van Der Sar...Kalo korang dapat Neuer, rezeki korang la...haha...

 Ada stail keeper kan..?haha

Tapi, semo2 tu perkhabaran je...tak tahu la betol ke tak..mungkin gosip je nk buat Wenger ni bersemangat untuk membeli pemain baru musim depan..Haha..ape2 pom, kita tggu la apa kata Wenger ni..mulut orang lain tak leh pakai kan..??wahahaha...

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia