Skip to main content

Sebastian Frey..??

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Aku update post ni lepas game man u je ni. Man U nampaknye seri nga Blackburn hari ni. Hahaha..Man U seri ye...Kpd fans2 Man U tu, hari ni korang seri, game pasni korang kalah lak..blh la Arsenal ambik kedudukan no.2. Utk game yg ke 34 ni, Arsenal kita akan bertemu nga Totenham hari Rabu ni. Tak dapat tidak kita kena menang nga Spurs. Kita nk gak 3 mata penuh dlm match tu krana skang ni adalah peluang kita ndgn MAn U telah kalah mlam ni..Huhu..

Skang ni team kita tak de Fabregas, Gallas dan juga Arshavin... JAdi, mungkin mlm Rabu ni adalah sekali lg utk mguji team Arsenal tanpa pemain2 star. Haha..hari tu dah kena belasah nga Barcalona. Arsenal akan menang nga Spurs. Aku jamin. WEnger, ko manage nga terbaik utk hari Rabu ni. Aku sentiasa berada di belakang ko utk bg sokongan. Huhu..

Man U nampaknye hanya mampu seri kerana Rooney tak main pom mlm ni. Tapi, utk team Arsenal, Wenger kata yg dia nk masukkan jgak Persie utk skuad utama menentang Spurs. Persie, ko dah ready dah ke..??haha.. Persie ni baru je sembuh dr injurt buku lali. Bulan 11 lg dia injurt, n ni baru je sembuh pastu, WEnger senaraikan dgn segera dia ni utk match nga Spurs. Tak tahu la WEnger serius ataupon main2 nga Persie ni. Persie dikatakan sudah pulih dengan sebaiknya selepas menjalani latihan kecergasan di Amsterdam dan coach kat sana bgtahu yg Persie sudah dapat pecut dan menggelecek dgn baik dah. Tak tahu la sampai tahap mana cergas PErsie ni. Tahap dewa ke tahap dewi..yg tu kita kena tgk hari Rabu ni. Mngkin gak Persie tak main pom..huh..

Berita sal transfer plak, aku ad dgr yg Arsenal ada menyediakan 8 juta pound utk bid keeper Fiorentina ni. Namanya Sebastian Frey. Aku pom tak tahu samada berita ni blh dipercayai ataupon tak sbb Frey ni dah tua dah. Umor dia skang ni dlm 30 tahun.Dah tua da..Mustahil kot bg Wenger utk beli Frey ni. WEnger nampaknya mengidamkan keeper selepas Almunia ni mengecewakan Wenger. Sanggup ye Almunia..??Biasa la,,semakin tua kan..??HAha..

Aku rasa la..drp beli keeper Fiorentina ni, baik beli keeper muda Neuer ni. Yg aku post sebelom ni. Dah la muda, pastu ada kualiti lak..Ni keeper yg dah tua,,,beli kejap je..pastu jd cam Almunia..Rambut je putih...haprak pom tak de...wahaha..Dikatakan yg Man U pom berminat gak utk dptkan keeper ni. Hahaha,,Man U sgguh...org nk , dia nk la...Frey dikhbarkan oleh ajennya yg dia sedang mengintai peluang utk ke kelab Inggeris dan kontraknya dengan Fiorentina akan tamat 2013. Lambat lg...

Aku harap2 sangat la yg Wenger tak beli pom Frey ni...dah tua dah..bg je kat Man U ..Tak yah nk berebut la nga dia..kita yg mengalah...HAha...Ambik la man u kalo korang nk sgt nga Frey ni...Arsenal tak ingin pom nk simpan kuda tua....tp kalo ko beli pom, musnah karier org je...tgk Berbatov la...masok Man U je...tak bersinar lgsung...dahi je yg luas...haha..K..aku stop kat sini la dlu..wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google