Skip to main content

PersiE dan Wilshire,,

Assalamulaikum..kelmarin tak update,,,sory banyak² la bos..Sedikit berita sal Arsenal utk hari ini. MEmandang kita ada match utk esok hari..Match penting ni beb.. Kalo kita menang match ni,,,Insya Allah kita akan dapat dok d tangga no.2. Naik satu ank tangga,,tak pe la kan naik satu pom sbb blh gak kita dok ats Man U. Tu pom nasib baik Man U seri utk game ke 34 dia. Tahniah ye Man U..W/pun tahniah utk Man U, kita kena ambik 3 mata penuh la time game nga Toteham..Tak de guna kalo kita kalah,,buat malu je...hehe..cakap je besar.

Sebelom match esok ni..semakin hebat paper² kat Landon dok bincang yg Persie akan diturunkan utk game esok hari. Sebelom Cowen ada bgtahu yg Persie hanya blh bermain utk 3 game last Arsenal iaitu, City, Fulham dan Blackburn. Tapi, begitulah nampaknya...Persie mungkin akan turun.?Haaaa..kat situ la persoalannya..kalo korang nk tahu gak jawapan dia..tggu esok hari la..

Aku ada tgk dalam paper² kat Londan tu, antara paper yg kuarkan tajuk sal Persie ni adalah paper Telegraph, Sky sport dan ESPN...paper² yg berpengaruh la ni kat LOndan. Tak kira yg maya ataupon fizikal..Tp, aku bgtahu yg ni pom tak pering pom sbb korang pom nk buat gak kan.?
kemunculan PErsie,,,hehe

Dalam berita ni, ada gak part yg menarik perhatian aku..Diorang kata yg Persie ini sendiri menyakinkan WEnger yg dia dah fit sepenuhnya utk bermain dlm game Totenham. Korang bayanglah..5 bulan tak main..mesti giyan cam mat drug kan utk beraksi. Persoalannya kat sini..macam mana nga BEndtner..berganding dengan BEndtner ke atau salah satu je yg blh masok..?Kita tgkla plak taktik Wenger utk lawan Spurs ni. HEhe..Aku rasala..nk tgk PErsie dulu la main..tol tak..??HArap² Si PErsie ni jadila masok team utama utk esok.

Tajuk kat atas tu ada gak nama Wilshire kan.?PEmain muda kita yg dipinjamkan ke Bolton. JAdi, ada sedikit berita sal dia ni. Owen Coyle yg mana jurulatih BOlton ni menaikkan nama Wilshire dengan menagatakn yg Wilshire ni layak utk bermain di Piala Dunia musim panas nanti. Haha..Kira Coyle promote kat Capello la ni. Dia bgtahu yg , budak 18 tahun menunjukkan performance yg baik ketika dok nga BOlton. PAsni ada la kelab yg gatal tangan nk beli Wilshire..Hehe..

Skang ni kita dok berharap kat BOlton agar Chelsea ni tumpas kat tangan diorang. Wilshire..Aku harap ko blh buat la team ko ni menang nga Chelsea. Bg sikit buat rembatan ko tu. Aku rasa la, Capello mesti tgk match ko ni sbb Coyle bru je cakap macam tu..Kira ni Coyle ni bijak gak la nk boost kat ko suh buat penampilan yg terbaik dalam perlawanan melawan Chelsea. Go Wislhire..ko baru 18 tahun,jngan jadi cam Ramsey la...dah patah dah kaki dia.Huh..

 Wilshire..

OK...setakat ni la nampak gayanya masa aku nga korang semua..Utk game hri Rabu ni, aku korang pergi la tgk kat kedai² kopi tu..Arsenal konferm menang punya.Haha,,bajet yakin la sikit nga Arsenal ni..K..Chaw..au revoir©

Comments

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google