Skip to main content

News Update

Denilson Out

"Cling..." inbox email aku ni masok satu email pasal team Arsenal ni. Jadi kat sini, aku share la nga korang semua berita² yang aku dapat tu kat sini. Kira berita ni cam update to date la. Kalo kat paper berita harian tu mungkin lusa akan keluar berita ni. Takpom memang takkan kuar langsung sebab diorang rasa berita ni cam tak penting je. Diorang ni, kalo berita pasal Man U, Chelsea..cepat je masok dalam paper diorang. Diorang ingat Arsenal ni tak layak ke masok paper mereka?
Jumpa musim depan ye...hehe

Untuk yang pertamanya, berita pasal pemain tengah kita ni. Denilson sah dan memang dah sah sendiri oleh Wenger yang dia ni akan out sampai akhir musim. Akhir musim pom bukannya banyak sangat pom sebab skang ni pom dah kat penghujung musm da. Dalam 2 match lagi, musim EPL untuk 2009/2010 ni habis la. Untuk 2 match akhir ni, kita akan lawan nga Blackburn dan jugak Fulham. Senang je beb. Setakat Blackburn nga Fulham je. Tapi, senang² ni la Arsenal biasanya menang. Kalo team yang hebat tu, dalam 2 lagi Arsenal ni boleh menang ataupon kalah.

Jadi, kalo sape² antara korang yang minat nga Denilson ni, boleh jumpa dia kat musim depan la. Untuk penghujung musim ni, dia dah tak muncul dah kat atas padang. Dia nak rehat, nak senang² nga awek dia. Kalo korang nak jugak dia ni main, korang call la Lewin tu suh bg ubat banyak sikit kat Denilson ni.

Wenger Sedih

Ini adalah berita pasal Wenger yang tengah bersedih gara² angkara Arshavin. Biadap betol Arshavin ni. Wenger sedih bukan pe..sebab Arshavin ni bagi komen pasal dia nak main kat BArcelona la. Post sebelom ni la. Pasal Arshavin bagitahu yang dia ingin sangat nak main nga Barcelona. Sampai hati Arshavin baut macam tu.!
Ko buat Wenger kecewa ye??

Tapi, yang peliknya, Wenger sedih ni bukan mengalir pom air mata dia. Lelaki beb.Lelaki sejati macam ni mana nak cari. Ada ke lelaki maskulin cam Wenger ni nak nangis teresak² cam Mat Bunga. Wenger cakap je dia sedih, tapi, dalam hati dia ni, tak kenal pom erti sedih ni. Bukan aku yang memandai nak cerita soal hati Wenger ni, tapi, tu la...email yang aku dapat ni cakap macam tu. Aku cuma dedah je la.

Wenger cakap, memang tak patut la Arshavun ni cakap macam tu. Kalo depan Arsene Wenger tu, dia tunjuk sikap baik je. Tabeat yang dia ni gumbillo dok dalam kem Arsenal. Gumbiro bilo dok bersama nga player² yang lain. Alih², bila media tanya, dia cakap nak p kat Spain dan bermain untuk Barcelona. Tak hipokrit ke nama dia.? Tu la, Arshavin, kalo betol ko tak suka dok kat Arsenal, cakap baik² dengan WEnger tu. Jangan luah kat media tu. Buat tahik je media tu. Ntah pe² tu buat cerita.

Wenger Pasti

Yang atas tu pasal Wenger yang tengah bersedih dengan komen Arshavin kat media tu. Skang ni aku kasi berita yang menggimbirakan fans Arsenal plak. Wenger sedih tu kejap je. Dalam 2 3 minit, ok la tu. Sedih ni tak leh bagi dia bermaharajalela sangat dalam tubuh kita ni. Nanti memakan diri. Bahaya tu. Sebab tu kalo korang tengok Wenger ni, gembira je. Senyum tu asyik melebar je. Tak kira la atas padang ke, dalam bilik persalinan ke, ikut la..kat mana² je WEnger ni, mesti dia senyum. Macam Mc Donald plak kan? (tipu je tu yang Wenger ni senyum je memanjang).

Apa yang Wenger pasti kat sini adalah pasal transfer untuk musim panas nanti. Sebelom ni aku ada bgitau yang Wenger ni akan beli pemain sebelom World Cup start kan.? Jadi kat sini, macam Wenger nak taukid la yang dia memang akan beli pemain baru ni sebelom World Cup. Cam dia ni nak bgtahu yang betol² serius nk beli pemain sebelom World Cup. Wenger bgtahu yang dia akan beli pemain tu sebelom 11 Jun. Paling kurang pom sorang pemain dia akan sign belom World Cup. Giler betol Wenger ni, kasi kita semua ni tertanya²kan? Wenger tak mahu lagi membongkar nama² yang dia dah targetkan cuma yang dia bgtau, pling kurang 2 pemain dan pling maksimum 3 pemain yang dia akan sign.


KLIK SINI UNTUK BERITA DI ATAS

Kasi kitaorang hangat ye.?hehe..

Eduardo?

Ada apa dengan Eduardo ni? Wenger mengaku yang dia dalam proses bercakap dengan Eduardo mengenai karier Eduardo kat Arsenal ni.Biasala, media Londan skang ni dok kritik Eduardo yang dia dah tak berguna dah kat Arsenal ni. Buat habis beras je orang tua² kata? Habis berat sebab dok simpan pemain yang tak bg kita hasil pom. Tu la, media dok kritik sebab Wenger sambung kontrak Eduardo pada hujung tahun lepas, sedangkan Wenger dah tahu yang Eduardo ni tak tajam mana pom untuk sekarang.

Apa jawapan Wenger ni? Wenger mengaku yang musim ni Eduardo kurang menyengat sikit. Takpom, sengat dia tu tak sebisa sengat² Drogba, Rooney ataupom Fabregas untuk tewaskan keeper² yang sememangnya sudah dibekal dengan ilmu kebal. Wenger cakap yang dia akan duduk semeja dengan Eduardo dan bincang face 2 face dengan  Eduardo pasal karier ni. Eduardo tak tajam pom lepas injurt yang dia terima pada 2008. Bukan sebab apa pom, orang jgak yang dok main jahat nga dia. Kesian Eduardo.


Wenger bgtau, yang dia tak mungkin akan pinjamkan Eduardo ni kat mana² kelab. Never for loan.!! Kira takde la istilah pinjam² ni untuk Eduardo. Sama ada teros jual ataupom dok menyemak je kat Arsenal sampai habis kontrak. Wenger ni bagus gak, dia cakap yang dia sambung kontrak Eduardo pada hujun tahun lepas tu sebab dia ni percaya nga Eduardo. (ayt basic je ni utk manager) dan dia cakap. mungkin musim ni Eduardo tak menjadi dan berharap musim depan Eduardo lebih menyerlah.

Comments

Popular posts from this blog

LATA KAHSMIR DI JELI : TEMPAT WAJIB SINGGAH DI KELANTAN

  Acah-acah model Bollywood Tempat ini dikenali dengan Lata Kashmir yang terletak di Jeli. Cari saja di google maps, ‘Kashmir Jeli’. Google maps akan tunjukkan jalan betul-betul sampai di sini. Di sini adalah kawasan kampung dan akan nampak suasana kampung bila saja masuk simpang Batu Melintang. Lagi cantik kalau arusnya laju Pernah viral kerana tempatnya cantik dengan hamparan rumput menghijau. Kawasan ini pernah viral di instafamous dan juga page-page Facebook yang mengatakan tempat ini cantik menghijau. Tapi, untuk tidak menghampakan korang dan bukannya indah khabar dari rupa, awal lagi aku pesan yang tempat ini akan cantik bila rumputnya baru saja dipotong.  Korang jangan ingat yang rumput ini tumbuh dan tidak panjang-panjang. Nanti bila korang sampai ketika rumput panjang, jangan nak mengeluh. Kalau tak nak kecewa, sila bawa siap-siap mesin rumput di dalam bonet kereta.  Tempat di sana adalah yang tempat larangan dan sudah dipagar Tempat ini adalah kawasan kepunyaan TNB. Bila samp

HIKING BUKIT SALOR : VIEW MENAWAN, AWAN KARPET BERGULUNG-GULUNG

View di puncak Bukit Salor yang tidak mengecewakan Bagi sesiapa yang ingin hiking secara santai-santai, sambil jalan boleh sepak daun, Bukit Salor mungkin boleh dimasukkan dalam senarai. Pemandangannya sangat cantik. Kalau ada rezeki, viewnya nanti ada awan karpet dan dalam tebalnya awan karpet, boleh nampak Gunung Reng yang semacam berusaha untuk menampakkan dirinya. Rezeki dapat parking di starting point Sejak beberapa bulan yang lalu, tempat hiking sudah menjadi viral dan sudah menjadi kegilaan rakyat Malaysia. Tengok sahaja di Kelantan, Bukit Panau yang dulu sunyi dari pengunjung, kini siap dengan ada payung dan gerai seperti pasar tani. Semuanya gara-gara PKP yang berpunca dari COVID-19. Manusia jadi murung bila lama berkurung, dan bila saja diberi kelonggaran untuk bergerak, tempat-tempat sebegini menjadi tumpuan untuk melepaskan kemurungan kerana berkurung. Trek yang bersimen sehingga ke menara telekomunikasi Bukit Salor pun sama. Kini sudah menjadi tumpuan ramai manusia, lebih-

RENEW LESEN MEMANDU DI PEJABAT POS MALAYSIA SEBAGAI WAKIL

Ini bila aku pergi sebelum pejabat pos buka lagi. Pukul 8.05 pagi Pagi tadi aku pergi ke Pejabat Pos Malaysia untuk memperbaharui aka renew lesen memandu. Tapi bukan lesen memandu aku la. Adik aku minta tolong aku untuk renew lesen memandunya memandangkan dia ni seorang yang sibuk bekerja. Sibuk la sangat sampai tak ada masa nak pergi pejabat pos. Disebabkan aku ni seorang abang yang baik hati lagi berdedikasi, maka aku dengan relanya sanggup untuk menolongnya. Ya lah. Adik sendiri. Tak kan tak nak tolong kan? DAH RAMAI YANG BERATUR Awal pagi lagi aku dah pergi. Pukul 8.05 minit pagi aku dah sampai di Pejabat Pos Pasir Mas, Kelantan. Masya Allah. Sungguh bersemangat dan sungguh berdisiplin anak-anak Pasir Mas kerana bila aku sampai tu, pejabat Pos masih lagi tutup tetapi orang yang beratur sudah ramai. 10 orang tu lebih la. Ini betul-betul menguji tahap kesabaran aku memandangkan aku selalu kalah dengan sabar bila melibatkan perlu beratur panjang.  Aku search google