News Update

Leave a Comment
Denilson Out

"Cling..." inbox email aku ni masok satu email pasal team Arsenal ni. Jadi kat sini, aku share la nga korang semua berita² yang aku dapat tu kat sini. Kira berita ni cam update to date la. Kalo kat paper berita harian tu mungkin lusa akan keluar berita ni. Takpom memang takkan kuar langsung sebab diorang rasa berita ni cam tak penting je. Diorang ni, kalo berita pasal Man U, Chelsea..cepat je masok dalam paper diorang. Diorang ingat Arsenal ni tak layak ke masok paper mereka?
Jumpa musim depan ye...hehe

Untuk yang pertamanya, berita pasal pemain tengah kita ni. Denilson sah dan memang dah sah sendiri oleh Wenger yang dia ni akan out sampai akhir musim. Akhir musim pom bukannya banyak sangat pom sebab skang ni pom dah kat penghujung musm da. Dalam 2 match lagi, musim EPL untuk 2009/2010 ni habis la. Untuk 2 match akhir ni, kita akan lawan nga Blackburn dan jugak Fulham. Senang je beb. Setakat Blackburn nga Fulham je. Tapi, senang² ni la Arsenal biasanya menang. Kalo team yang hebat tu, dalam 2 lagi Arsenal ni boleh menang ataupon kalah.

Jadi, kalo sape² antara korang yang minat nga Denilson ni, boleh jumpa dia kat musim depan la. Untuk penghujung musim ni, dia dah tak muncul dah kat atas padang. Dia nak rehat, nak senang² nga awek dia. Kalo korang nak jugak dia ni main, korang call la Lewin tu suh bg ubat banyak sikit kat Denilson ni.

Wenger Sedih

Ini adalah berita pasal Wenger yang tengah bersedih gara² angkara Arshavin. Biadap betol Arshavin ni. Wenger sedih bukan pe..sebab Arshavin ni bagi komen pasal dia nak main kat BArcelona la. Post sebelom ni la. Pasal Arshavin bagitahu yang dia ingin sangat nak main nga Barcelona. Sampai hati Arshavin baut macam tu.!
Ko buat Wenger kecewa ye??

Tapi, yang peliknya, Wenger sedih ni bukan mengalir pom air mata dia. Lelaki beb.Lelaki sejati macam ni mana nak cari. Ada ke lelaki maskulin cam Wenger ni nak nangis teresak² cam Mat Bunga. Wenger cakap je dia sedih, tapi, dalam hati dia ni, tak kenal pom erti sedih ni. Bukan aku yang memandai nak cerita soal hati Wenger ni, tapi, tu la...email yang aku dapat ni cakap macam tu. Aku cuma dedah je la.

Wenger cakap, memang tak patut la Arshavun ni cakap macam tu. Kalo depan Arsene Wenger tu, dia tunjuk sikap baik je. Tabeat yang dia ni gumbillo dok dalam kem Arsenal. Gumbiro bilo dok bersama nga player² yang lain. Alih², bila media tanya, dia cakap nak p kat Spain dan bermain untuk Barcelona. Tak hipokrit ke nama dia.? Tu la, Arshavin, kalo betol ko tak suka dok kat Arsenal, cakap baik² dengan WEnger tu. Jangan luah kat media tu. Buat tahik je media tu. Ntah pe² tu buat cerita.

Wenger Pasti

Yang atas tu pasal Wenger yang tengah bersedih dengan komen Arshavin kat media tu. Skang ni aku kasi berita yang menggimbirakan fans Arsenal plak. Wenger sedih tu kejap je. Dalam 2 3 minit, ok la tu. Sedih ni tak leh bagi dia bermaharajalela sangat dalam tubuh kita ni. Nanti memakan diri. Bahaya tu. Sebab tu kalo korang tengok Wenger ni, gembira je. Senyum tu asyik melebar je. Tak kira la atas padang ke, dalam bilik persalinan ke, ikut la..kat mana² je WEnger ni, mesti dia senyum. Macam Mc Donald plak kan? (tipu je tu yang Wenger ni senyum je memanjang).

Apa yang Wenger pasti kat sini adalah pasal transfer untuk musim panas nanti. Sebelom ni aku ada bgitau yang Wenger ni akan beli pemain sebelom World Cup start kan.? Jadi kat sini, macam Wenger nak taukid la yang dia memang akan beli pemain baru ni sebelom World Cup. Cam dia ni nak bgtahu yang betol² serius nk beli pemain sebelom World Cup. Wenger bgtahu yang dia akan beli pemain tu sebelom 11 Jun. Paling kurang pom sorang pemain dia akan sign belom World Cup. Giler betol Wenger ni, kasi kita semua ni tertanya²kan? Wenger tak mahu lagi membongkar nama² yang dia dah targetkan cuma yang dia bgtau, pling kurang 2 pemain dan pling maksimum 3 pemain yang dia akan sign.


KLIK SINI UNTUK BERITA DI ATAS

Kasi kitaorang hangat ye.?hehe..

Eduardo?

Ada apa dengan Eduardo ni? Wenger mengaku yang dia dalam proses bercakap dengan Eduardo mengenai karier Eduardo kat Arsenal ni.Biasala, media Londan skang ni dok kritik Eduardo yang dia dah tak berguna dah kat Arsenal ni. Buat habis beras je orang tua² kata? Habis berat sebab dok simpan pemain yang tak bg kita hasil pom. Tu la, media dok kritik sebab Wenger sambung kontrak Eduardo pada hujung tahun lepas, sedangkan Wenger dah tahu yang Eduardo ni tak tajam mana pom untuk sekarang.

Apa jawapan Wenger ni? Wenger mengaku yang musim ni Eduardo kurang menyengat sikit. Takpom, sengat dia tu tak sebisa sengat² Drogba, Rooney ataupom Fabregas untuk tewaskan keeper² yang sememangnya sudah dibekal dengan ilmu kebal. Wenger cakap yang dia akan duduk semeja dengan Eduardo dan bincang face 2 face dengan  Eduardo pasal karier ni. Eduardo tak tajam pom lepas injurt yang dia terima pada 2008. Bukan sebab apa pom, orang jgak yang dok main jahat nga dia. Kesian Eduardo.


Wenger bgtau, yang dia tak mungkin akan pinjamkan Eduardo ni kat mana² kelab. Never for loan.!! Kira takde la istilah pinjam² ni untuk Eduardo. Sama ada teros jual ataupom dok menyemak je kat Arsenal sampai habis kontrak. Wenger ni bagus gak, dia cakap yang dia sambung kontrak Eduardo pada hujun tahun lepas tu sebab dia ni percaya nga Eduardo. (ayt basic je ni utk manager) dan dia cakap. mungkin musim ni Eduardo tak menjadi dan berharap musim depan Eduardo lebih menyerlah.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia