Chamakh Mahu Ke Arsenal...

1 comment





















Assalamualaikum korang semua..??Pertama sekalinya segala puji dan puja di hadratkan kepada Allah Taala. Tuhan yg Esa lagi Maha Berkuasa. Selawat dan salam ke atas NAbi Muhammad S.A.w. NAbi yg membawa rahmat ke sekelian alam dan penutup segala Nabi.

Aku hari ni tak nk cakap panjang sbb nk taip untuk preview bg lawan Chelsea nanti..Haha..Berita yg terbaru bagi hari ini adalah tentang pemain yg diburu oleh Wenger pada musim sejuk ini tetapi tidak berjaya untuk mengikat kontrak disebabkan beberapa peraturan yg sukar. Haha. tapi tak mengapa ada berita gembira buat kita semua.

Berita terbaru ini, Chamakh menyatakan yg bersedia untuk pergi ke Arsenal pada musim panas ini. Pada musim panas ini, Chamakh tidak akan terikat dengan mana2 kontrak dan telah pun menyatakan kesediaannya unutk menyertai Arsenal..Mesti di kalangan korang yg membaca ni mengatakan aku ni saje2 je buat cerita, Haha,,tu la..korang ni sangat mudah je nk sangsi nga aku.haha..

Seperti biasa la, aku bg yg org puith punya bahasa. Bia korang yg bijak pandai ni yg menilainya sendiri. Haha..

"My future? Well, I hold all the cards, I have no reason to be under pressure but everyday passing by, I am a little less a Bordeaux player," he revealed.

"My choice is to join Premier League and if I could choose, I will go to Arsenal.

"Bordeaux has brought me so much. I will soon clearly state things so the club can prepare to find my replacement peacefully."

Dalam kesempatan itu, Chamakh juga sempat memuji coachnya iaitu laurent Balanch kerana dia mengajarkan Chamakh bagaiman untuk tidak mengalah. Aku ambik sumber ni daripada paper L'Equipe.Korang tak yah cari la kat ner paper tu. Aku je yg tahu. Haha..

"Laurent Blanc has brought us a winning state of mind, he has taught us how to hate defeat," he told L'Equipe.

"Both on mental and physical levels, I am at my best. Three years ago, I was still a little crazy. Now I can manage my efforts, which allows me to be more clear-sighted at the end of the match.

"I have improved, but I can still improve. I am not only happy to play anymore. I have become someone who wants to win. I am more a scorer, but not enough yet. There are too many situations where I still do a pass for a player in a better position."


Sekarang ni Chamakh semakin matang dan semkain mantap la Arsenal kalo Chamakh ni pergi Arsenal unutk musim hadapan. Haha.Go Chamakh, aku tahu semua fan sangat suka kat ko. HAha..au revoir..©
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. waahh..best2..kalu che mat mari meme gomo arsenal gomo lah..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia