£14juta untuk LOic Remy

Leave a Comment
Assalamulaikum...preview untuk lwan Chelsea tak dapat nk update lg sbb ada banyak sumber yg nk kena dicantumkan. Jadi, ada berita sikit sal pemain yg hendak dibei Wenger ni. Tapi, bukan untuk masa yg terdekat ni sbb time untuk transfer pemain dah tutup dah. JAdi, berita ni sal pemain yg hendak dibeli oleh Wenger bg musim panas ni.

Pemain ni adalah pemain yg sudah pun mempunyai gosip sebelum ini iaitu Loic Remy. Wenger dah nk beli dah Remy ni, tapi, kelab Remy ni apa punya hal tak nk lepas Remy. Mungkin Remy ni sangat penting untuk diiorang. Kelab yg Remy dok skang ni ialah kelab Nice. Satu kelab yg dok kat Perancis. Pemain ni baru berumur 23 tahun. Sama tua dengan Fabregas la...huhu..

Mungkin Wenger tak beli penyerang untuk musim sejuk adalah disebabkan dia meminati pemain Perancis ni. Kalo korang nk tahu, Remy ni orang dok kata yg dia mcm Henry sikit stail dia main. Wenger minat sangat Henry tu, yg ari tu pom dia dengan terpaksa lepas Henry. Haha..

Remy akan tamat kontrak dia akhir musim ni dan sbb tu la Wenger bersungguh2 untuk dapatkan Remy ni. Remy, skang ni semuanyat eletak kat tangan ko. ko nk datang kat Arsenal ke nk pergi lain musim depan. Nampak sangat yg wenger tu nk kamu sbb siap tawar 14 juta pound jika Nile nk sambumg kontrak ko.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia