Ingat!!Hanya Gosip...

Leave a Comment



















Assalamualaikum..nampaknya kita semua berjumpa lagi kat blog yg tak seberapa besar ni. Tapi, tak mengapa, kita semua ni penyokong Arsenal. Walaupun kecik, kita tetap skong Arsenal. Kalo tak sokong Arsenal, kita buat lbh kecik lg..huhu..

Segalanya hanya gosip..itulah yg hendak disampaikan kali ini. Kalo dgr saje gosip, mungkin ada d kalangan korang yg terbayang pasal artis je. Jadi, kali ini, kita cuba luaskan sikit pengetahuan kita, kelab kita pun ni pun ada gak gosip yg panas. PANASSSS...GOSIP yg hendak dkongsikn di sini adalah tentang pemain midfield yang berumur 18 thun. Bagi yang kurang peka sikit nga Arena bola sepak ni, korang mungkin tertanya2 kan sapa sebenarnya budak mentah ni. Nma penuh budak ni adalah Sergia Canales. Kalo korang nak nama yg penuh lg, korang blh r search kat wikepedia tu. Confirm ada.DIJAMIN ADA. Consalen ni pemain SEpanyol tau...♥

PASAL CANALES

Untuk pengetahuan kita semua, bagi yang tak tahu lagi la, Canales ni merupakan pemain dari kelab Racing Satander yg mana byk kelab2 elit di eropah ingin mendapatkan pemain muda yg berbakat ini. JAdi, dengan mudahnya media2 di sana menuduh Arsenal juga inign mendapatkan pemain ini. Biasala..team yg sememangnya terkenal dengan pemain yg berbakat taraf 'super'kan.haha.. Dan, yang pentingnya, Wenger dengan sekeras-kerasnya menafikan khabar angin. Bos sendiri yg menafikannya, jadi, tak pyah lah org len nk memperbsar2kan cerita ini. Apemacam..??Betol tak..?? Jadi, jangan nak memandailah ikan2 bilis kat bawah ni kalo ikan jerung dah sound..haha..(pinjam pepatah KAram SIngh Walia...)

"No," said Wenger at his press conference when asked about links with Canales. He added: "I can only say no because it is no."

LEBIH DETAIL

2. SEdikit perkembangan pasal mat botak ni a.k.a Senderos yg Wenger telah pun mengatakan yang skang ni bergantung kepada botak ni sama ada ingin stay dgn Arsenal ataupun keluar darinya. Wenger menjelaskan yg dia mahu semua pemain berasa gembira ketika berada di Emirates, dan , jika ini tidak menggembirakan senderos, dia boleh mninggalkan Arsenal. KEsian kat Senderos kan, tak dapat simpati dari Wenger walaupun telah habis cara untuk mendapatkan belas kasihan dr Pok Cik Wenger nih. Apa-apa pun, kita selalu mengharapkan yg Senderos sentiasa berjaya skiranya dia keluar dr Arsenal. k. setakat ni dulu..au revoir...©

"I don't know [if he will leave]," said Wenger. "It depends on his choice and the opportunities he will have.

"The target of the football player is not not to play. You expect a player to want to play of course.

"There is no disappointment there [in this situation]. I want players to be happy and we manage to make most of them happy here."
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia