go gunnerzzz...

Leave a Comment
aku tergelak sesorang lepas bace komen kat shoutbox...ader jgk yg x paham lg walaoupon kitorang dah cecuber guner bahaser yg mudah dfahami ramai..ader jgk yang x paham lg..hehe...xper2..nnti kitorang akan usaha lg supaya korang leh paham dgn lbeyh jelas lg...hehe..mntak maaf bebanyak la ek..bukan per.kekadang kitorang akan gune gak le loghat kekelantanan kitorang...namer pon blog arsenal kelate..tp aper pon sokongan dr korang amat lah kami perlukan dan kami hargai..hehe

ok..aku nak mulekan post baru hari ni dgn sdkit peringatan la skit tuk diri aku dan jgk pmbacer2 sekaliyan..korang kenal x loqman alhakim..msty ramai yg kenal kan...masyhur tol die ni siap ader surah khusus tuk die dlm ALQURAN...jd aku ader la trbace dlm satu majalah...ader 25 pesanan luqman alhakim yg masyhur..jd aku akan cuber la bg 1 atau pon 2 pesanan yg dpetik dr pesanan die tuk peringatan bersamer2...x ghugi nyer kongsi bnda ni..k..hehe

1::katernye luqman alhakim kat anak die...dunia ni bagaikan lautan yg amat dalam nye..mmg bnyk manusia yg leka dan mudah2 jerk karam dalam lautan yg amat dlm ni ..jd kater luqman alhakim kat anak die..kalo nk selamat dr karam dalam lautan ni maka layarilah lautan tu dgn kapal yg bernama TAQWA...yang maner isi kapal tu ialah IMAN...dan layarnye adalah TAWAKKAL kpd yang maha pencipta..so korang pikir2 kan la..ape mksud yg trsirat dng pelyaran yg dnamakan takwa..isinya yg dinamakan iman dan layarnye yg dinamakan tawakkal..


heheh...ni ader la berita skit sal arsenal kiterr..cam beser la ek..tahniah la sbb kemenangan arsenal ke atas bolton hr tu..tp lepas tgk highlight aku rase cm pertahan kiri kiter cam mudah sgt dtembusi..tp xper bnda2 buleh dperbaiki..






















berita muler2 ni sal fabregas yg maner pd thun ni die dianggap berada di tahap terbaeknye..buktinyer..walaupon seringkali cedera..bukitnya dlm 23 penampilan die bersama arsenal pd thun ni..fabregas brjaye mnjaringkan 13 gol dan 15 assist..pergh..dasat tuu...





























































walcott dan denilson laks dikabarkan akan berader dlm skuad menentang bolton hari rabu ni..manakala penyerang tinggi lampai kiter bendtner d jangka akan kembali dlm perlawanan menentang aston villa...selamat kembali berkhidmat tuk pemaen2 yg baru sembuh..












wenger jgk mengaterkan die agak terkedu dgn persembahan cemerlang dr pemaeng muder kiter eastmond...waa...tgk satu lg bintang baru bakal menyinar...ketiadaan song..denilson dan jgk ramsey memberi peluang kpd eastmond menunjukkan bakat beliau dan trnyater ianyer berhasel..hehe..sanderos plak kater kalo dah xder yang nk beli dier..loan pon jd la..asalkan manager negara die nmpak bakat die tuk diserapkan dalam skuad international..hehe..stakat tu dulu...Ver más
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia