Gibbs Semakin Hampir...

Leave a Comment
Assalamualaikum..selamat kembali kepada fan-fan Arsenal. Nasib baik hari ini editor ubibadok ada kelas pada waktu pagi je, jadi dapatlah update blog sementara waktu kosong ni. Kebetulan banyak berita yang tersusun menunggu giliran unutk ubiabdok updatekan.

Terbaru, sumber Arsenal Klate memberitahu yang bek kiri Arsenal semakin hampir unutk cergas sepenuhnya. Pilihan no.2 Arsenal iaitu Kieran Gibbs yang cedera buku lali ketika perlawanan menentang Standard Liege pada Champion League dengan keputusan menang 2-0.

Pemain berumur 20 tahun itu memberitahu Arsenal TV yang proses penyembuhannya berjalan seperti yang dijadualkan. Ini sememangnya satu berita yang agak menggembirakan para penyokong Arsenal untuk menyaksikan Kieran Gibbs beraksi. Sudah semestinya para penyokong tidak jemu dengan aksi slide Gibbs yang berjaya dan bergaya. Betul tak..?huhu..

Gibbs berkata " Saya merasakan kaki saya semakin baik untuk setiap minit yang berlaludan dapat melakukan pelbagai perkara di gim. Sekiranya keputusan tentang kecederaan saya ini berjalan dengan baik, saya pasti akan dapat menyertai tim ini untuk perlawanan yang seterusnya."

I feel fine at the minute, and have been doing some work in the gym. Hopefully if the results come back okay, I can get on and really start getting [match] fit again.

"Saya tidak ada pengalaman dengan kecederaan ini kerana ini adalah kecederaan jangka masa panjang yang pertama buat saya. Tettapi, famili dan kawan - kawan sentiasa ada unutk membantu saya tempoh masa ini."

I did not deal with [the injury] that well, because this is my first time I have been out for a long time. But your friends and family are there, and they help you get through it.

jadi, sekian dulu unutk setakat ini.haha..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia