31 dan Merida...

Leave a Comment
Assalamualaikum sahabat2 sekalian. Salam perjuangan dan salam ukhuwwah. Harap penyokong2 Arsenal terus hidup dgn mkmurnya..haha..Aku bru je bngun dr tido ni. Bila bngun tu..trus je bkak blog ni. Rupa2nya editor dh update dh. Mungkin dia cuti kot hari ni. Sbb tu la dia update awl sikit. yg aku trkejutnya siap dgn tazkirah lagi..Huhu..Syabas r diucapkan kpd editor ubibadok yg sorang ni sbb smpat gak selit tazkirah..Ingat isi adalah iman dan layar adlah tawakkal.Kalo korang tak baca posting yg sblom ni, msti korang takkan fham..huhu..

Tajuk kita ini adalah 31 dan Merida. Sebenarnya,tajuk di atas ialah unutk 2 tajuk dan dijadikan satu perkataan je. 31 dan Merida. Apa yg cuba untuk aku sampaikan di sini ialah pasal pemain kita yg memakai jersi no 31 unutk pertengahan musim ini dan juga Merida yg tidak akn dilepaskan oleh Wenger w'pun kontraknya akn tamat musim pnas nanti..

Pemain kita yg akn memakai jersio berno 31 ini ialah Sol Campbell iaitu bek tengah kita yg gelap2 sikit. Gelap sikit je..bukan cam Adebayor. Pemain yg berusia 35 thun ini ditawarkan kontrak oleh Wenger sampai pnghujung musim ini dgn byran sebnyak £20,000 seminggu. Dh bnyak dah tu. Kalo dok arap kat mat2 rempit kat negara kita. Sebulan pun belom tentu lg dpt duit sebnyak tu.

Silaporkan oleh sebuah blog di Londan yg Campbell tdk dpt memohon bg mendapatkan jersi berno.23 yg dipkainya dhulu kerana jersi itu sekarang ni telah dipakai oleh Arshavin. O0o0o..Rupa2nya Arshavin menyarung jersi lagenda selama ini, patut la sedap pelik je dia bermain ats padang. Sejak Campbell dtg kat Emirates, prestasi Arshavin cm turun je..Korang mesti tahu kan apa sbb dia. Mungkin Arshavin berasa bersalah. Sbb tu la dia nmpak bad mood je dalam beberapa perlawanan sebelom ni. jadi, tak mengapa, hal jersi tak penting, yg penting adalah performance dalam setipa perlwanan. Betol tak..??Haha..

Kalo korang nk beli jersi kat rantau panjang ni, murah je. Dalam harga 30 ringgit je. Boleh r nk bergaya tu sbb nmpak cam ori je. kalo sapa2 nk, korang tempah r kat shoutbox sebelah ni. Haha..Semua jersi ada, Dijamin ori gred A. Ok..habis bad baju.Harap2 Campbell dpt bermain dgn bersungguh2 w'pun tidak dpt memakai baju no23 yg pnah dipakainya dahulu smasa di Arsenal..Haha..

Sekarang ni kita terus je huraian untuk tajuk kita yg ke2 iaitu MERIDA. Korang semua msti dh tahu kan yg Merida ni akan tamat kontraknya akhir musim ni dan dia digosipkan dengan Atletico MAdrid. Yg jelasnya, MErida sendiri yg akan putuskan sama ada dia yg nk kekal ataupun tak.

Tapi, Atletico kena ingat yg Wenger telah pun bersungguh menyatakan yg dia akn berikhtiar unutk mengekalkan pemain muda Sepanyol ini. Dikatakan yg dia ini adlah jelmaan Fabregas. Atikah pun setuju dgn pndapat ini. Jadi, aku rasa kan, Merida tak kan pergi la dr Arsenal. Asalkan diberi tmpat dlm skuad utama.


I believe, yes [he will stay] – I have not given up on him. Merida was very influential against Bolton, he has good technique, he kept the ball very well and is dangerous.

OKeh. Setakt ni dulu..Ramai editor ubibadok yg tak de skang ni. Diorang semua tgh syok bercuti. Jadi. utk tazkirah. kita tggu diorang balik r dulu. Au Revoir.©
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 komen:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia