update sket...

2 comments
salam manis...

gano pok2 kito..??ready doh ko match male nih..??ambo slaku editor ko no.brapo tok tahu nih...nk tamboh sikit update blog la nih..napok tak dop lah mano update mggu baru nih...ambo sini nk nk tnjuk yg bnyok surat2 kbar b.inggeris dok muji arsenal dale paper dio... sek2 yo tau doh..kalu boh cito psl arsenal gak...msti laku surat kaba dio..??ko gano..??


Daily Mirror - Cesc Fabregas mengatakan : Arsenal membuktikan bahawa saiz tidak penting
dengan terbukti terbukti menewaskan . Arsène Wenger telah dikritik kerana tidak mempunyai pemain-pemain yang cukup besar dari segi fizikal di sisinya, dan di Anfield dia mula dengan Fabregas, Samir Nasri, Theo Walcott dan Andrey Arshavin.

Daily Mail - Tidak ada penghormatan kepada Catalonia daripada Arsene Wenger sebagai Johan Cruyff memuat Cesc Fabregas untuk bermain friendly pada musim Krismas.
Johan Cruyff sudah empat mata dengan Arsene Wenger untuk memilih kapten Arsenal Cesc Fabregas untuk bermain di Catalonia untuk minggu depan. Cruyff menginginkan midfield Arsenal dalam sebuah tim penuh dengan bintang yang akan bermain di Nou Camp pada 22 Disember untuk mengumpul dana bagi akar rumput sukan di daerah tersebut.


Daily Express - Theo Walcott: Arsen
al bukanlah target yang kecil untuk mencari gelaran juara liga.TEORI yang Arsenal akan menjuarai EPL akan menambah lagi kepercayaan FANS jika Arsenal boleh muncul menentang Burnley tanpa kecederaan, namun Theo Walcott percaya hari Minggu kemenangan ke atas Liverpool membuktikan skuad pimpinan Arsene Wenger bukan lagi satu ancaman yang kecil.


Daily Star - THEO: KAMI berhutang pada FANS.Theo Walcott percaya Arsenal akan kembali dalam tajuk campuran selepas menang hari Minggu di Liverpool.



The Daily Telegraph - Arsenal boleh bekerja keras dengan hasil yang terbaik di Liga Premier, kata kapten Arsenal, Cesc Fabregas .Separuh masa kedua Arsenal vs Liverpool membangkitkan semangat yang memberikan kemenangan penting di Anfield dalam Liga Perdana harus dijadikan momentum untuk bangkit.



The Guardian - Catalonia memanggil Cesc Fabregas-Jurulatih
Catalonia Johan Cruyff telah memasukkan pemain tengah Arsenal, Cesc Fabregas dalam skuad untuk perlawanan persahabatan menentang Argentina akhir bulan ini - Hal ini berlawanan keinginan dari pengurus kelab , Arsène Wenger.


Ni la berito wak dea ambo buleh daripado sumber ambo..sumber2 ni blh dipercayai bena eh...kalu tok cayo gak...acu g beli la srat kaba ore putih tuh...ko gano..??beyeh..kawe chaw dulu..pakat g sorok tuh sek kito..oyak ko Wenger jange wi g begah kito ko Catalonia..injurt gak..susoh la...

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. blh cayo ko nih..??

    ReplyDelete
  2. oghe laeng apdek ni mek wes..hehe mugo blog ghama2 pok arsenal tu gak..

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda. Saya Hargai Setiap Komen Anda Biarpun Komen - Komen yang Mengguriskan Hati. :(

SETIAP DARIPADA PENULISAN ADALAH KARYA PEMILIK BLOG KECUALI YANG DINYATAKAN. Powered by Blogger.

OWNER

My photo

Tanam Anggur Hijau | Kelantan | Malaysia